allt är inte guld som glimmar...

2009-12-30 / 12:18:08
man ska inte tro allt man ser, läser eller hör. ibland kan d faktiskt låta/se ut/uppfattas som någonting som helt är taget ur sitt syfte. vill påminna mig själv, och om d skulle vara någon som läser min blogg, att faktiskt se till helheten innan saken tars ur sitt sammanhang och syfte! jag kan störa mig på folk so tror att de e lite bättre än alla andra och annser därför att de har lite mer rätt till vissa saker. ett litet problem där bara. sen karusellen började snurra, har jag bara fokuserat på alla andra. alla ska va glada å nöjda och belåtna och, och, ohc...men mig själv har jag lixom struntat i. bar astoppat undan och ignorerat. nu kommer dock synden att straffa sig!

jag har på viss inrådan av mina vänner och min familj börjat att tänka på och vårda om mig själv. detta kunde dock inte blivit ett större fjasko. jag har gått och blivit ett stort jävla ego., som tror att hon e aningens lite bättre än allt annat på denna planeten. jag har blivit min egen värsta fiende. en sån där som jag alltid har stört mig på.

jag skäms! och det är så onödigt att folk i min omgivning ska behöva bli sårade för att jag ska innse hur dan jag blivit! här med ber jag alla jag känner, och inte känner, om ursäkt för mig. mitt uppträde, mina kommentarer, mina innfall, mina påhitt, mitt negativa beteende, mina påhopp, mina utbrott, mitt synsett och allt annat ni kan komma på.

förhoppningsvis är detta ett bar sätt att avslutaåret som gått på. och kämpa för att bli en något bättre person nästa år!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: