dan före doppare-dan...

2011-12-23 / 19:49:25
å så har d plötsligt gått en hel vecka till. en vecka av saknad och glädje. saknaden blir jag aldrig kvitt, men det är inte orsak nog att inte se glädjen i livet. jag har den stora glädjen av min underbara sambo, som ja inte vet vad jag skulle göra utan, min underbara familj som betyder så mycket för mig. mina fantastiska vänner, som alldeles nyss (närmare bestämt den 12 december) utökades med en liten freja <3  stort grattis till mamma ajax (å pappa fredrik)

vad har mer hänt då? ja, inte mycket, för jag har inte orkat göra någonting egentligen. sakta men säkert har d kommit upp lite julsaker. som tex

det har hunnit vara fyra advents-söndagar redan...

det har varit en regnig, kall julskylltning i stan och de vackra bollarna sitter där de ska i trädet vid stationen och vid hotellet...

jag gjorde ett tappert försök att sy nya julgardiner, och om man inte tittar riktigt nära så ser man inte hur illa d blev.

 tyvärr har vi ingen snö här nere, å egentligen har d inte varit kallt heller, kyligt och blåsigt ja, men knappt minusgrader alls. men i söndags åkte vi till Kosta, johan å jag, där var d snö, så lite julkänsla fick jag nog ändå.  ikväll har jag bakat christmas cupcakes...kanel-muffins, med polkagris glasyr å ett litet skumhjärta täckt av choklad...

alla julklapparna är köpta, inslagna och redo att öppnas i morgon. resväskan är i stortsätt packad den också. längtar jätte mycket. nu blir d mys med hjärtat mitt.



GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: