2012

2012-01-02 / 20:53:51
nytt år då. första inlägget för iår. borde ju kanske skriva något intressant då, så då får ja väl göra d då...

de senaste veckorna har stavats S-T-R-E-S-S. japp. johan och jag ska åka å vila upp oss, så ja slipper gå in i väggen. väldigt välbehövligt eftersom hela min kropp skriker STOP!  så idag har jag; tok-myst med ajax lilla goding freja. SÅÅÅ underbart! sen var ja på återvinningen i ca 30 minuter, kan ha varit mer. slängde d mesta tror ja, haha. sen hem å fixa mat, ner på stan till frisören, apoteket, coop å hämtade ut mitt teleobjektiv till kameran, madesjö å matade å kelade lite med muffin (min kusins katt) sen upp till "syrran" för lite snick-snack å sen hem å igång med tvättmaskinen, damsuga och torka alla golven, hänga upp tvätten och hjälpa darlingen in med trädgårdsmöblerna...

så nu är dagens "att-göra-lista" genomgången och alla sakerna är avbockade. nu är jag helt slut och ska bara ligga på soffan å samla energi för jobbet imorgon...hmm...inte så intressant kanske, men ett inlägg dock. d e ju ganska sällsynt numer :( ska försöka bättra mig på d :)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: