dag, kväll, dag, kväll...

2009-12-29 / 22:38:26
idag har varit en riktigt jobbig dag på jobbet. min lila "vän" var inte alls vänligt sinnad idag. man fick minnsan höra att man var både de ena och de andra idag. pluss att vi hade tre larm på tio minuter. jobbigt. när jag väl slutade susade ja hem å plockade upp syster yster och så åkte vi in till kalmar på mellandagsrean. d var faktiskt inte så mycket folk som vi trodde att d skulle vara.

vi kikade lite på nyårs utstyrsel, och d blev väl ett och annat kan man väl säga. när ja äntligen kom hem igen, traskade ja bort till kajsa en stund och pratade lite och tog en cigg...eller två! nyss hemkommen igen då, och nu hoppas jag på att tröttheten ska ta ut sin rätt så att ja kan lägga mig i hyfsad tid för att komma upp i hyfsad tid i mon...blir så tokigt när man jobbar dag ena dagen å kväll nästa för att tredje dagen åter ha ett dag pass...svårt att sova sina timmar då.

nu ställer ja in siktet på lite mys framför tv:n och inväntar john-blund. men först ska ja nog ta en riktigt varm dusch, för d e inte varmt ute...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: