den intelligenta värktabletten...

2009-12-28 / 11:21:58

ja har ont i min axel. väldigt väldigt ont...vet inte riktigt vad ja har gjort, men ont gör d. å så har vi inte någon mat hemma heller. ja jag mer eller mindre bor hos min johan nu. jag fick ju en nyckel till honom i julklapp så man måste ju använda den :) jobbar idag mellan ett och nio å nu e klockan kvart över elva. det börjar bli lite brådis känner jag...ja måste duscha å laga mat å äta maten innan klockan halv ett. nu sitter vi här vid köksbordet och försöker komma på vad vi ska äta men vi kommer inte på något! ja kommer att få gå hungrig till jobbet och köpa mig en färdigrätt att äta på jobbet helt enkelt.

i morgon jobbar jag dag och efter jobbet tänkte ja åka in till kalmar å handla lite på mellandagsrean...finaste mickan var lite sugen på att följa med. måste ju ha en söt liten klänning till nyår. oj oj oj. skorna har jag ju redan, så nu måste ja hitta en klänning som matchar skorna...hehe. annars brukar det ju vara tvärt om, å d e lite enklare. men, men. ja ska nog lyckas lösa detta också! det värsta e ju faktiskt att det just e mellandagsrea, smockat me folk, trångt å jävligt å alldeles alldeles utplockat!

nå ja...som en bal på slottet. dö trist å tråkig å dö trist...

jag har ju faktiskt redan hunnit dammsuga här hemma, så att sno ihop nått att äta å så kan väl inte bli något större problem kan man tycka.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: