tiden springer iväg

2009-12-20 / 14:07:38

jag börjar bli lite små stressad nu känner jag...hinner inte riktigt me allt som ska göras. hinner inte och orkar inte...allting tar energi nu. tur att d e så mycket snö ute, annars hade ja inte pallat me all stress! 

                                                         

egentligen är d ju inte så mycket att stressa över, för ja ska jobba både julafton och juldagen..och nyårsafton me för den delen! så jag vet inte riktigt hur mycket "jul" d blir för min del, ja e ju ganske traditionsbunden och från och med i år kommer ingenting att vara sig likt! så just för tillfället känner ja en stor längtan efter att ha en egen liten familj så ja kan skapa egna traditioner som ja inte behöver bryta, bara för att någon tycker att förändring förnöjer! blä säger ja bara! d ska va som d alltid har varit, annars e d inte som vanligt och vanligt e bäst!

                                                                        XOXO

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: