FIA is pyroman...

2009-11-03 / 21:53:20
idag har jag verkligen lekt med elden...på fler än ett sätt! att så lite kan göra så mycket...WOW!

vi hade brandutbildning på jobbet idag...jag fick leka pyroman under uppsikt..JÄTTE KUL! ni borde testa...WWWOOOFFF sa d me jämna mellanrum när jag tände till;P vi fick lära oss hur man använder en brandsläckare...å en brandfilt...å rökdyka!!! mindre roligt med min astma, men helt okej ändå!!

det var ett litet rum fyllt med rök...inte riktig rök utan ofarlig rök så mannen i uniform:P haha..nice! nåja...vi skulle in i denna rökridå och plocka ut en "person" som låg på en säng...inte lätt...det var ju saker ivägen och inte såg man nått heller...typiskt!!!

sen råkade det ju bli så att jag hälsade på hos johan också...men d besöket håller jag för mig själv!!

XOXO
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: