ja men grattis då!

2009-11-22 / 22:53:38
ibland undrar ja om någon kan starta ett os i göra bort sig. för ja skulle så lätt vinna. ja e helt makalös på att sätta mig själv i klistret! vet inte hur ja lyckas men d spelar ingen roll.

problemet? ja, du kommer inte tro mig när ja berättar!

satt på facebook å fick ett meddelande från emelie. ett sånt där kedje brev som man ska skicka vidare. å ja, självklart måste ja skicka d vidare! PUCKO!

hade varit SÅ mycket smartare att inte göra så! nåja, lätt att vara efterklok. jag skickade bland annat till min moster. och så skickar moster tillbaka ett meddelande å jag svarar...vi skicka fram å tillbaka en stund och skriver lite smarriga grejer om johan...bland annat att han e min "nya pojkvän"

ja, ni kan ju lista ut vad som händer...efter ett tag ser vi att vi inte bara pratar me varandra...det råkar bli aå att vi skickar meddelanden till ALLA som jag skickade första meddelandet till..oopppssss!


spännande!

XOXO
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: