jag har fått en byrå!

2009-11-25 / 21:10:20
en dag som den här har man inte så ofta. å tack för det. har suttit i möte hela hämska dan idag. fast d va ju åtminstånde två möten som var riktigt givande så d spelar väl ingen roll. har stått i duschen en llåånngg stund ikväll...var ju så skönt me riktigt varmt vatten:P hehe...

sen va ja ju bara tvungen att hälsa på johan en stund innan jag åkte hem...å gissa va han gjort FÖR MIG idag? jo, han har släpat fram en byrå till mina kläder och doningar så ja slipper ha d på golvet! e inte den mannen underbar så säg!

satt en stund hos finaste mickan igår kväll. SSÅÅ fina kattbebisar! har faktiskt aldrig sett sån färg på kattungar förut! det som skulle vara en snabbfika blev nära på ett tretimmars besök! skönt att hon finns!

i mon jobbar ja kväll, så d får ja väl skriva här tidigt på dagen innan något spännande hänt! fast hu spännande blev detta inlägget då?

nu ska ja ut i regn och rusk å ta en natt cigg!

XOXO
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: