lycka är...

2009-11-12 / 20:07:24
oj oj oj...jag hade världens bästa dag igår! kände d på mig redan när jag slog upp mina blå! vet inte riktigt var ja ska börja...

visste ju redan på morgonen att jag inte skulle sova hemma, och sedan flöt allt på! jobbet gick bra, å vi hade möte och där fick man glada överraskningar, och sen kom d allra bästaste på hela dagen...film mys me johan:) man blir glad ända in i själen av honom!

idag har d också varit en bra dag. vaknade ju glad i hela kroppen, jobbet gick snabbt och bra, aggerade taxi till emelie idag och johan fick låna mina lådor me julpynt. å nu har han faktiskt lovat att jag ska få städa OCH pynta:) den mannen blir man lycklig av!

sen blir d ju massa mys i mon me! sofi å jag ska måla hos niklas och han bjuder på vin:P haha, kommer ihåg när vi målade mitt kök! d va tider d! sen drar vi nog en repa till chili och sen sover ja hos johan!!!

kan knappt vänta till i mon!

XOXO
Kommentarer!
Postat av: Bill

JULPYNT ÅT FOLKET!!!!

Kommenterat - 2009-11-15 / 17:38:43
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: