november vår

2009-11-15 / 22:03:18

idag har det varit en så fin dag. som vår i mitten av november. kanske känns det mer som vår för att man e kär. spelar ju inte någon roll egentligen, men det hade varit roligt att veta. just nu sitter jag hos johan. håller på att putsa hans fönster emellan pussar och kramar. d går inte så fort, men oj oj oj va de behövs. leddsen darling, men de e verkligen de smutsigaste fönser jag har sett.

ska ja julpynta här, så ska d fan va fint och rent också:P vi har tittat på film och gosat hela kvällen. jobbar kväll i mon så då hinner jag nog inte skriva. men till min kära vän bill vill jag bara slänga iväg ett stort och högt; JULPYNT Å TOMTAR IS THE SHIT!

                                                                        XOXO

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: