pust..

2009-11-09 / 18:16:09
jobbig dag idag...inte ens mitt fel lixom att någon annan bestämt att vi inte fick åka någonstans idag å ändå e d mig han blir arg på:( 

d e inte okej!


en ganska jobbig dag och som om d inte vore nog, så har det varit kallt och ruggigt som bara den. men det luktar snö ute, så om vi har tur kommer d snart lite igen. i morgon är jag ledig och då ska d städas. d har jag nästan blivit lovad! ska bli så kul...dona å fixa och se till så han får d fint! jag blir så glad...ska bara lista ut var han har dammsugaren först...hmm

nåja, d löste sig ju tillslut, men ändå! har haft en så underbar helg! fredag kväll me tjejligan på chili å lördagen med bill på sandra! och som grädde på moset:) japp jag sov hos dig så klart!!! tusen tack för en FANTASTISK och UNDERBAR helg alla inblandade!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: