träningsvärk någon?

2009-11-11 / 11:56:43
igår var jag ledig hela långa dagen...fast d kändes inte som att den var så lång ändå! jag tvättade några maskiner tvätt, lagade mat till min bror och syster, sen tror ja nog att ja åkte ut till johan och tittade på film. typ vid sex kom fie å så gick vi en timme i stan, vi ska måla om hemma hos niklas på fredag så vi skulle gå hem till honom och titta på färgval och lite så! det blir jätte trevligt. lilla fie å jag, i målarkläder å niklas bjuder på vin...fiinnnttt! sen blir d nog chilli:P

efter vår lilla promenad i staden fick jag kasta mig in i bilen och utan ett andetag köra hem och hämta träningsväskan och min syster för att sedan susa mot johansfors och fotbollsträning! träningsvärken har innfunnitsig kan ja meddela...och faktiskt...jag fuskade inte så mycket på styrkan idag...bara sista vändan :P

nu väntar mat, rastning av hund, klädbyte och sedan jobb. jobbar sent i kväll...får se vad kvällen bjuder på:P

XOXO

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: