trevlig helg

2009-11-14 / 12:49:44

ja hade världens roligaste "lilla vän" igår på jobbet...ja skrattade som en tok. han kan vara så rolig ibland. han klämde lite på min arm och sen började han skratta..ja undrade vad det var som va så roligt...då tittade han på mig, log och klappade mig på kinden å så sa han:

- hade du inte varit så liten och söt, hade de varit löjligt!

ja skrattade så tårarna rann. (för er som inte fattar eller mig själv i mina svåra stunder av demens menade han mina obefintliga muskler)

när jag slutat jobbet åkte jag hem till johan för att äta lite och vänta på sofi och niklas. sofi och jag ska måla om i niklas lägenhet och som tack bjuder han på vin (och drinkar). det blev en väldigt trevlig kväll som slutade på chilli. anni och linn kom dit senare och andreas tittade förbi en snabbis. (utan sin hämska fru) johan var där.

nu väntar jag bara på att johan fixar varmvatten så att fröken kan duscha!!!

                                                                     XOXO

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: