vadå nej?

2009-11-17 / 21:20:16
titta på mitt underbara söta lilla ansikte riktigt noga..hur KAN man säga NEJ? ja fattar inte...

nä, ja begriper inte. snappadapp.

jobbig dag idag. stress som aldrig förr. började ju toppen med att försova mig, sen gick d spikrakt...någon, jag säger inte vem, hade klantat till d rejält på jobbet idag...personen i fråga hade lovat en brukare att de skulle åka in till sjukhuset idag, problemet var nu då inte att hon plötsligt blev sjukskriven...nä, hon skulle inte ens jobba den tiden?! hallå!

man kan väl inte bestämma att man ska göra nått på jobbet om man inte är där?

jaja, glömt å nästan förlåtet:P underbaraste johan har avlåtit halva sin dator till mig idag:) jaja, han tolkar d inte riktigt som jag, men d här är min blogg å då e d mina regler som gäller:) sorry love! du fick ju faktiskt låna min micro, så d så! haha

hur som haver. vi har nästan kommit överens om att ja ska provbo där så ja kommer hemifrån ibland. vi har dock inte sagt hur eller när, så d kan ja inte säga nått om. men oj va ja ska göra d fint! han kommer inte vilja flytta sen ju:) 

ja vet inte riktigt vad ja ska skriva här nu...börjr bli trött å hjärnan funkar inte så bra då...om den någon gång fungerar:P

XOXO
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: