en dag...ett ögonblick

2009-10-27 / 16:28:36
blev inte så mycket här igår...orsak? ja jobbade kväll....slutade halv tio och sedan lite mys och sedan hem och gräla me mamma och hopp i säng och kunde inte sova...resultat? svintrött och jätte hungrig idag.

det passade tydligen inte mamma att jag jobbade igår! hon ryckte upp min dörr på morgonen och röt att jag skulle kliva upp för hundarna skulle på skogspromenad...ha så kul sa ja, men icke jag var tydligen tvungen att följa me...nåja, d va väl iofs ganska skönt me en skogstur...

sen va de dusch och jobb...när jag sedan kom hem från jobbet undrade jag om det fanns mat. d gjorde det inte! tyckte d va lite elakt, och då kommer världens "bästa"(?) kommentar från mamma...(kom ihåg att jag jobbade till halv tio på kvällen) - då kunde du hållt dig hemma när vi åt!

URSÄKTA MIG ATT JAG JOBBAR!

fan jävla skit piss...förbannad blev jag! så jag fick minnsan ingen matlåda idag...stackars mig!

                                                                     XOXO
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: