En släng av Alzheimers?

2009-10-16 / 17:05:35
Ja undrar om ja inte fick en lätt släng av alzeimers i morse...allt gick som planerat fram till att jag hade rastat hunden...när hunden är rastad, brukar jag vanligtvis ta min matlåda, stänga och låsa dörren, vandra likt en zombi mot bilen och åka till jobbet. Men när jag idag kom fram till bilen, hade jag inga nycklar med mig! Jag letade i väskan och i alla fickorna på jackan. Det var bara att masa sig tillbaka och låsa dörren och gå till bilen igen. jag hade bara satt nycklarna i dörren och gått! HALLÅ?

extra motion har väl ingen dött av eller? hoppas inte det för då ligger jag risigt till. Nåja. Undrebaraste Mickan och jag bestämde ialla fall igår att det blir en runda på krogen i kväll. Ska bli riktigt kul. Har inte varit ute på skitlänge...Anjelica skulle också med, så vi sitter hemma hos henne i kväll innan. ska bli så sjukt kul att bara umgås me tjejerna en kväll för en gångs skull 

Andreas hörde av sig idag också! Det blir man ju inte ledsen av precis. Han är på väg ner nu i kväll. och vildvittran har han lämnat hemma!!! Blir nog en skogsrunda i helgen ska ni se!

XOXO
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: