har jag varit här förut??...

2009-10-20 / 20:00:04

nu är jag helt övertygad om att jag har en rejäl släng av det där med det krångliga namnet...Alzheimers heter det ju....när jag walkat min dog idag, så tänkte ja att en tripp till sofi inte skulle vara fel...det var bara ett problem...ett STORT problem.

allt var spårlöst borta...mitt körkort, min mobil, min väska, mina nycklar som låg i väskan och ingen visste var det var...efter typ en timmes letande och en uppochnervänd värld hittade jag mobilen...i mobilladdaren...daa

och sedan gick det lite bättre...bilnycklarna hade jag sprungit omkring med i handen hela tiden och körkortet låg i innerfickan på jackan och väskan hade aldrig lämnat bilen efter jobbet!

hos sofi fick min stressade hjärna lite lugnt i alla fall...och lite mat som aldrig slår fel! BABB! tack älskade vännen för maten:)

eftersom jag inte har någon möjlighet att få skriva några rader hemma ikväll, då min bloggande syster beter sig som ett monster, åkte jag helt sonika hem till johan när jag ändå var i närheten och lånade hans dator och kloka ord!

                                                                XOXO

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: