höstfest!

2009-10-21 / 21:17:53

Började dagen med en långtur i skogen med en syster och två hundar...det tog väl ungefär en timme eller nått...bra förmiddag för mamma gick i skolan tills jag började jobba!

på jobbet fick jag skratt fnatt...vi hade höstfest för våra klienter...till saken hör väl att jag för närvarande jobbar inom socialpstkriatrin...det var GANSKA skoj vill jag lova! kvällen på jobbet flöt på ganska bra tycker jag nog, och just i skrivande stund sitter jag hemma hos johan och bloggar:P

just det...jag har ett litet dilemma...på fredag har jag tre fester att välja mellan...vill så gärna hänga på mickan, men jag var med mickan i fredags...vad göra vad göra???

                                                                     XOXO

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: