hur tänker du då?

2009-10-25 / 22:22:41

ja, ibland kan man ju fråga sig hur man tänker...hur tänkte jag när jag sa upp min lägenhet? framför allt hur i hela friden tänkte jag när jag flyttade hem?

ja vet inte riktigt hur ja tänkte! det finns nog inte alltid ett bra svar på frågor.  nå ja...idag har pappa och jag röjt som fan...mamma å syrran drog tidigt idag...så ja fick ha min favo pappa i fred idag...det är aldrig fel, vi har ganska kul ihop.

idag röjde vi som sagt. vi sorterade mina grejor i olika kartonger och donade. vi flyttade in mina möbler i kokhuset och min älskade pappa bestämde att jag fick ta in min stora säng också! gud va jag älskar min pappa.

sen var det dags att packa väskan för vi hade träning idag...jo, d gick väl bra...eller inte...1. jag har ingen kondis för 5 öre..noll, ingenting. 2. mina fötter vill inte som jag vill. vi har haft en allvarlig diskussion ikväll, jag och mina fötter. de har lovat att skärpa sig, så jag ger dem en chans till.

hoppsan, nu fick jag fjärilar i magen...undrar vad d beror på!! nåja. i morgon är det början på en fruktansvärd vecka igen, MEN, jag slipper vakna och känna mig som en felböjd banan!

                                                                 XOXO

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: