KKKAAALLLTTT!!

2009-10-19 / 19:43:47
Det var inte i varmaste laget när klockan ringde i morse...."snoozzaa..bara tio minuter till"...gick ju inte insåg jag 30 sekunder senare...har tio minuter längre biltid till jobbet numera! kreativt kaos rådde i morse kan jag säga! vi e inte vana vid så många någon av oss tror ja.

bara en toalett. där alla ska borsta tänderna samtidigt. där alla måste kissa samtidigt. där alla ska ta morgonduschen samtidigt! inte så lyckat! dessutom hade jag då lite brådis va, å hittade inte riktigt eftersom mamma hela tiden möblerar om i skåp och lådor. d e typ hennes hobby!

hundar överallt. överallt. man kan inte vända sig om ens utan att man snubblar på någon eller något! för att inte tala om att hitta mina grejer i rätt låda med...ingen organisation här inte...å alla nycklar!

ja, jag behöver väl inte säga så mycket mer!

kvällen har dock varit trevligare. jag har varit hos johan några timmar och fått må bra! så skönt!

tusen tack igen min vän!

XOXO

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: