typiskt

2009-10-30 / 09:14:10
nu har det varit extra segt ett tag...har precis tagit upp kontakten med en gammal kompis...å så pyser han till norge och jobbar..sjyst! men d finns ett par stycken kvar som tur e. johan och jag var i kalmar igår och jag fick äntligen köpa nya skor...inte ett eller två par :P nä---jag köpte TRE par skor...som ligger i bilen för jag vågar inte ta in dom...mamma tycker redan att jag har mer än onödigt mycket skor..."det finns inte en möjlighet att du använder ALLA" brukar jag få höra...men dra mig baklänges...det gör jag visst. det finns ett tillfälle för varje par skor jag har...

hittade ett par SÅ SÖTA skor som ja tänkte ha på nyår...gud va jag längtar.

när vi kom hem efter träningen igår, hade d varit hundslagsmål här hemma...jävla kräk! så mamma får åka å ta spruta idag för säkerhetens skull...men va skulle hon stoppa ner handen för?

får väl se om halloween festerna kan vänta tills nästa helg för jag jobbar!!!

XOXO
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: