åh underbara vår

2010-04-12 / 22:10:34
underbar vårdag idag också...önskade faktiskt att varken johan eller jag skulle jobbat ikväll, utan bara tagit en lång å mysig tur med motorcyklen istället...men vi hade så mycket annat för oss idag...min syster smsbombade mig i morse...hon hade varit i kalmar på anställningsintervju och var på tåget hem till nybro å tyckte minnsan att ja skulle köra hem henne...d tyckte inte jag. men efter att ha städat i vardagsrummet å suttit lite i den nya fina soffan, "vikt" ihop kartongen efter soffan, fyllt släpan med ris efter häcken så fick ja snällt köra hem henne ändå. johan skickades till återvinningen med riset, och sen tog vi en runda till med det sista av riset innan vi susade iväg till varsett jobb!

                             

så här fint blev d me soffan...oj va nöjd ja e...fast den inte e vit...ja e super nöjd!

på jobbet tog vi en utflykt, jag och min lilla vän...vi åkte runt på lite småvägar och så hittade vi den här...    


                          
                                             


så vacker att vi bara var tvugna att stanna bilen, kliva ur och beskåda detta underverk. synd bara att min mobil tar så kassa foton...nåja, fint var d ialla fall, å varmt i vårsolen. en helt underbar utflykt!

dagens...trädgårdsarbete...jag bara älskar det!!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: