ÄNTLIGEN

2010-04-11 / 23:05:16
idag har vi varit och inhandlat vår nya soffa...det fick bli en svart, men ja hittade ett erbjudande där vi fick med en extra klädsel, fast den va inte vit, men ljus beige, så d får väl duga! håhåjaja...sen har vi faktiskt klippt klart häcken idag också...får lägga upp lite bilder på allt i mon, för ja hann inte ta bilder förut, å nu e d för skumt! nu tror ja vi e ganska nöjda begge två...

inga sura miner idag inte...haha...ja e helt slut i kroppen känner ja nu när ja sitter här och skriver...mitt knä e inte helt återställt sedan "olyckan". ja har fortfarande ont...

i mon jobbar ja kväll, å emelie jobbar en stund på kvällen me, så d blir säkert kul :) d va länge sedan vi promenerade nu, men d tar vi nog någon dag i veckan skulle ja tro...nu kom ja å tänka på ameliegumman uppe i gävle..hur har hon d? d blev ruskigt fint me de nya tapeterna å köket blev ju som ett helt annat rum...med egentligen bara lite nya handtag till skåp och lådor:) saknar henne! hoppas hon kommer å hälsar på sin mamma och oss snart!

nu får d fasen bli sängen för min del, ja e helt slut!

dagens...min nya fina soffa!!!
Kommentarer!
Postat av: Amelie

Vad du är söt! Jag saknar dej med och alla andra där borta! Trodde aldrig jag skulle tänka "Fan att jag inte tog en lägenhet i Nybro istället" så många gånger som jag har gjort! Men men.. jag är ju inte fast här så man vet ju aldrig om man kanske flyttar ner igen :)



och jag tyckte att du valde helt rätt soffa! Eftersom ni har vita väggar och svarta liseter tror jag att det skulle bli skit snyggt.. det skulle bog bli lite för vitt med en vit. För den delen är det inte såå roligt med en vit soffa.. Det har jag erfarenhet av.. och man fick tvätta den 1 gång i månaden.. Så den blev rätt "sunkig" ganska fort!

Kommenterat - 2010-04-12 / 12:08:10  | URL - http://ihuvudetpaamelie.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: