dagen efter "the day"

2010-04-25 / 13:56:09

det blev en lyckad kväll på alla sätt och vis faktiskt. allt gick som på rälls hela kvällen...eller ja, tills vi åkte hem ialla fall :P jenny kom, kalle kom, emelie kom, Zoran kom å så åkte vi iväg i kalles fina bil. solen lyste och det var faktiskt inte så kallt. hade nog räknat med lite kallare luft eftersom d snöade för ett par dagar sedan. men allt var perfekt. vi tjejer satt bak i bilen, zoran körde å johan å kalle satt fram. ett par varv runt stan å över torget me eddie meduza skrålandes i högtalarna å livet är underbart :)

 
this is the car!!!! fast vi åkte ju nercabbat så klart :)



sen åkte vi bort till kristallen, betalade inträdet och tog en stämpel. SEN!!! då ringer min syster och berättar att det kommit fram en gamal kompis till mig sen lågstadiet när hon, mamma å pappa stod å kollade in karavanen av bilarna:) så efter ett idigert sökande på 118118 hittade ja hennes nummer och ringer upp. jisses amalia vilken glädje :) å så kom hon ner till kristallen. kärt återseende minnsan.  lovar att lägga ut lite bilder så fort ja fått dom av johan :)

det blev dock en tidig kväll för radarparet lundgren/torstensson. så idag e jag faktiskt pigg, inte bakfull och har grillat kött och korv till frukost! fina grejjer...

och så får man lov att grattulera sofie som fyller 27 år idag. grattis!!

gårdagens posetiva var faktiskt flera saker : cruising, en hel kväll me jenny å emelie, världens underbaraste sambo och att träffa min barndoms vän!!


                       
        

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: