fredag...

2010-04-16 / 21:37:48
jaha. då var helgen här igen, å alla sitter å dricker öl, har fredags mys eller nått annat roligt å underbart fantastiskt...å va gör ja? jo ja sitter på jobbet med en grinig liten vän som inte alls håller med eller e trevlig på något vis...hmmm. snacka fredagsmys va?

mwn som man säger..what ever...ja hade en fin förmiddag me min älskling innan jobbet å d får man ta vara på. vi har inte direkt gjort något, men d va ändå underbart att ha honom nära :) har fortfarande svårt att fatta hur jävla lycklig han gör mig å hur underbart jag mår! har inte haft "oros-ont-i-magen" på strax över fyra månader nu å d e sjukt underbart!!! ja e bara SÅ glad att jag har honom:)

i morgon blir d nog mer att skriva för ja ska jobba å sen ska vi fira min kära mamma...

dagens...en underbar förmiddag med världens bästaste pojkvän!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: