hårfint, nervöst och skönt...

2010-04-19 / 17:52:09
började min lediga dag med att dra igång tvättmaskinen..studdsa igenom duschen och iväg till frisören. fegade ur som vanligt, men d va nog tur, för d blev bra...klippte cirkus fem centimeter och klippte upp d en del å så la vi lite ljusa slingor i och jag e jättenöjd me resultatet. sen hamnade vi lite oväntat på polisstationen, johan å jag. men d får bli en historia som ja berättar lite senare när allt lugnat ner sig.

kändes dock lite som att ja fick ut lite av mitt bagage genom detta besök hos farbror blå, så d va ju bra :)

sen hem å äter lite mat, startar en ny maskin tvätt sitter här och bloggar nu medan sötnosen tar en powernap. tanken e att vi ska åka ut till söta mickan en runda å se hur d blir i d nya huset :) men nu tror ja bestämt att d gått en kvart :P

hej å hå, nu bär d av, måste bara ringa å höra så mickan å micke inte e allt för upptagna :P SEN ska ja väcka d snarkande trollet på soffan :)

dagens...hårfint :P!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: