hipp hipp hurra?

2010-04-17 / 21:46:15
vilken dag! först jobba som en tok. nya insatser och ingen tid till vila, knappt ens matrast idag. sen hem å byta kläder lite kvickt, upptäcka att ja har jobbar bilens nyckel med mig hem, tillbaka till jobbet me nycklen, vidare å köpa pressent till mamma och sen ut på landet:) mycket folk, mycket liv, mycket mat, mycket trevligt. pratat med jenny i telefon, åkte hem, sitter här å skriver, ska gå å lägga mig...så va min dag i stort!

manne e hemma denna helgen, men vi hinner inte träffas eftersom ja jobbar! haha, han lyckas nästan alltid pricka in en helg ja jobbar:P kanske han gör medvetet?

får väl se om man hinner me ett telefonsamtal på rasten i mon, så man blir lite uppdaterad..måste ju bara få veta hur d går me hans jeanette..ja e så nyfiken på denna tjej som fått manne på fall...hon måste verkligen vara något alldeles speciellt:) nog om detta. jag har en anna sak ao ja måste ta upp också...d här me pojkar som inte är som man ska va. sånna som e vidriga å elaka å inte förstår att ett nej är ett nej och ingenting annat!

varför finns dom överhuvudtaget? ja blir bara så ledsen, å även om d inte e ja som råkat illa ut denna gången så könns d verkligen i både hjärta å själ på mig, för ja vet hur hämskt d e att behöva vara rädd hela tiden. inte kunna slappna av och ständigt gå å se sig om över sin axel ifall att...att ha dessa hot haglandes över en, att ont ska hända, inte bara dig själv utan människor i ditt liv som betyder så mycket för dig! man lever med en ständig rädsla och ett gnagande samvete fast man faktiskt vet att man själv inte gjort fel. d tär på en något kopiöst.

d värsta e att man aldrig riktigt kommer ifrån d där. hur man än försöker så sitter d alltid kvar i ryggmärgen. ja blir bara så förbannad. ja e inte våldsam av mig, men en sån skulle ja lätt kunna göra både d ena å d andra mot. hur svårt ska d va att förstå ett nej?

ja e iriterad, grinig, orolig, ledsen å tusen andra saker ikväll...

dagens: mamma!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: