hujedamej...

2010-04-20 / 22:11:12
dagen har typ gått i ulltrpid känns d som..(uräkta stavningen )allt har lixom gått i slowmotin å hela jag har varit helt blank idag..har lixom inte varit medveten idag. allt har bara varit instängt och nertryckt och jobbigt...vill inte, orkar inte, vågar inte släppa fram men samtidigt går d inte att hålla d tillbaka. usch ja vet varken ut eller in. d e jätte jobbigt, men ja vvet att ja skulle tagit samma beslut även om ja vetat hur ja skulle må, så jag ångrar ingenting. önskar bara att ja kunde göra mer...

lagom till lunchrasten va slut, så ringde killen ja beställt fäljarna av, så räddaren i nöden, min älskling johan, skyndade till undsättning å fixade d! så tack vare älsklingen har min opel-bopel nu nya feta bling-bling fäljar..njae...kanske inte så feta, för plånboken e ju rätt tunn...men annars...hmm..kanske inte så mycket bling-bling heller...men nya e de å fint blev d!

ska fixa bilder på både mitt hår och fäljarna typ i mon...när ja sen kom hem efter jobbet fick ja världens UNDERBARASTE BÄSTASTE FINASTE överraskning. zoran å nemo skulle ut å gå, så johan och jag följde med. helt galet underbart att va ute på promenad me älsklingen. å va lycklig ja blev, å e d fortfarande...när vi kom hem sen så lagade ja mat å johan vispade ihop lite chokladpudding...vi har precis ätit färdigt å ja ska hopa in i duschen å krypa i säng...jobb i mon igen.

dagens...LÄTT att promenera med johan!!!

Kommentarer!
Postat av: Amelie

Sitter och väntar på bilderna... :)

Kommenterat - 2010-04-21 / 14:01:46  | URL - http://ihuvudetpaamelie.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: