jobb jobb å jobb

2010-04-18 / 15:45:06

sitter just nu på jobbet å tar min lilla rast efter 7.5 timmar och sen återstår det "bara" 5 timmar innan man får sluta! ja e så trött så ja vet knappt vad jag heter. dagen har dock gått mer eller mindre bra tycker jag...kan bero på att man e uta ganska mycket på hembesök på helgerna, anars vet ja inte om ja hade pallat 13 timmar faktiskt. d e ett jäkla tjat å ömsom skratt och trevliga kommentarer, ömsom skrik å svordommar med smällar i dörrar och i bord och välta möbler...en helt vanlig dag på jobbet med andra ord! underbart.

i morgon e min lediga dag, men så värst ledig e ja nog inte...tvättkorgen e överfull, bilen har fortfarande vinterdäck, men förhoppningsvis kommer de nya fäljarna i morgon så vi kan skifta däck...sen får vi se om d blir någon tid över till min älskade trädgård...hoppas d så man hinner "vila upp sig" lite inför tisdag, onsdag, torsdag, fredag då man jobbar som en tok igen...

saknar min älskling så d värker i hjärtat gör ja me...fast han inte e hemma...så då kan ja lika väl ta rasten här på jobbet som hemma tycker ja. borde nog äta någonting mer, så d får bli en tripp till donkan strax. inte mycket till mat, men man får lite energi ialla fall...*suck* kan inte denna dagen vara över snart?

ja e så dödens sugen på godis me...undrar om ja vågar be johan att köpa lite gott tills ja slutar ikväll? han lär ju va rätt sleten han me tyvärr :( nåja, lär väl bli en film å somna i soffan som gäller i kväll kan ja tro...precis som vanligt. inga lustiga drömmar inatt iafl...d e ja glad för...

åh..ja längtar till lördag. d ska bli så galet kul!!! har ju längtat i typ två år nu...hoppas bara d inte regnar, å sen önskar vi värme å solsken också, men man ska väl inte ha för höga förväntningar misstänker ja...skit samma, ja har ju mina kära nära så d spelar väl ingen större roll...

dagens: när ja slutar jobbet, får åka hem å KRAMAS me min älskling!!!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: