på riktigt..

2010-04-08 / 22:35:25
har ingen bra rubrik för att beskriva smärtan i min kropp. hittar inga ord som skulle kunna tårka mina tårar. önskar att jag slapp känna just nu. vill inte, orkar inte, vågar inte...måste...



idag har varit en relativt bra dag trotts smärtan i hjärtat, klumpen i magen och tårarna som bränner bakom ögonlocken. jag tog mig friheten att ta en lite längre utflykt idag, just för att komma bort från så mycket folk. han blir så glad när han får åka bil, så han märker inte om man sitter i egna tankar. å just därför kan ja nog koppla bort mina egna tankar och koncentrera mig på honom.

d e helt sjukt va ja saknar henne, å då e hon inte borta än...vet inte riktigt hur ja skulle klara detta utan johan vid min sida. han har tillochmed lovat att vara där i mon..vilken annan pojkvän skulle ställa upp på d viset? ja har då inte träffat någon...

efter jobbet idag åkte johan å ja hem till skogen, å förberedde för i mon...under tiden grillade mamma lite kött och fixade mat, å nu har ja precis klivit ur duschen här hemma i "vårt hus".

vet inte riktigt hur ja ska kunna förklara för johan vad det han gör för mig verkligen betyder...tur att han läser här då så kanske han får en liten susning om vilket stöd han e just nu...bara en liten strykning på min kind betyder världen för mig just nu. och att bara få krypa in i hans famn å känna mig trygg är precis vad jag behöver just nu. d e svårt att förklara, men d e just precis johan jag behöver just nu...bara johan, precis som han är, d e va jag behöver och d e precis vad jag får..utan att behöva be om d...ja får d jag behöver, för att d e precis så johan fungerar..han vet utan att ja behöver säga nått...eller e han en jävel på att gissa, men d tror ja inte :P

dagens : JOHAN rakt upp och ner...johan!

 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: