saknaden är redan här...

2010-04-06 / 18:55:50
har varit hemma från jobbet idag me. så där kul, men har man feber så har man.

trotts detta har ja haft en helt UNDERBAR DAG!!! min älskade underbara pojkvän plockade nämligen ut sin motorcyckel idag å ja fick faktiskt åka med en liten runda!!! helt jävla underbart!!!

d e ju faktiskt vår dag idag så lite kärlek va d allt i vårluften idag!!! just precis idag har min älskling å ja varit tillsammans i fyra månader, å ja vet att d e precis sånt här jädra gulli gull som ja hatar att läsa om själv, så ja har all förståelse för om ni just nu kräks när ni läser detta, men ja måste ändå medge att livet me johan e helt jävla sjukt underbart!!! ÄLSKAR verkligen honom...

så va d sagt å ni kan sluta kräkas :P

d har ju faktiskt varit en väldigt tung dag idag, även om turen på två hjul lättade upp mitt sinne en stund! ja har verkligen tagit världens värsta å vidrigaste beslut idag...min älskade hund ska få somna in å springa fritt i skog å mark för evigt! den saknaden som just nu befinner sig i min kropp kommer kanske aldrig att försvinna, för hon har verkligen alltid funnits vid min sida i alla väder! å hade ja inte älskat henne så mycket, hade ja säkert låtit bli att ta detta beslutet av egoistiska skäl, för ja vill verkligen inte vara utan henne! men för hennes skull å för mitt samvete så måste ja göra detta! hur ja nu ska klara av d e en anna femma, men beslutet e fattat å tiden e bokad, å så e d me d! d vore oetiskt att göra något annat!

så ursäkta mig om ja inte e på topp ett tag nu, men ja har en anledning!!!

dagens...att sitta me armarna om johan å känna vibbrationerna av motarcyklen i hela kroppen...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: