shopoholic ?

2010-04-27 / 20:08:57
löning å ledig dag...då åker man in till kalmar me emelie...å va resulterar d i ?

ja, va ska ja säga ?



en del kassar blev d ju...
     
   några skor blev d...

     
två huvtröjjor, två caprimjukisar å en lång tjock huvtröjja fick ja också med mig hem...

en helt okej dag med helt okej utdelning tycker ja :) Manne skulle varit stolt :P

dagens: ja, jag vet inte vilka skor ja ska välja :) eller hela dagen me emelie! japp, så får d bli. en heldag med emelie blir dagens !

                                                                                                                                                                   

MÅNDAG


i måndags va d ganska mycket att göra. fram till 12 var ja som vanligt på mitt jobb, stressade för att hinna me d som skulle göras, för att mellan 12 å 16.30 infinna mig hos ett gäng kollegor och hjälpa dem under tiden de var på utbildning. sen trampa tillbaka i motvind för en extra timme övertid på mitt jobb eftersom en som skulle jobbat kvällen, också va på utbildning..suck.

sen kom ja hem, lagade lite mat. köttfärssås närmare bestämt! gott som tusan. sen gick ja ner till stan runt nio, för min kompis som ja träffade i lördags kom med bussen då. så ja traskade hem med henne å träffade hennes familj igen, efter typ 15 år :) varken hennes mamma eller bror kunde fatta att d va ja! kan väl medge att vi hade en hel del att prata om. så min älskade underbara pojkvän kom å plockade upp mig när han slutade jobbet.

somnade i vanlig ordning på soffan.

dagens: att träffa sofie å hennes familj igen!
Kommentarer!
Postat av: Amelie

ååh jag skulle ha varit med i dag ;(

Kommenterat - 2010-04-27 / 21:51:11  | URL - http://ihuvudetpaamelie.blogg.se/
Postat av: fridah

oh ja hjärtat, d skulle du varit :)

Kommenterat - 2010-04-28 / 22:25:29  | URL - http://funbyme.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: