"aj äm in pejn"

2010-08-02 / 18:41:44
har bauta-ont i mitt lillfinger å d e svullet å d bulltar i d :( å d e nog inte mitt fel att d blev så...

ja va ute å gick me texas idag på förmiddagen...å när vi vandrat i en timme ungefär, så har vi gått runt paradiset å ner mot mcd...å vid övergångsstället vid mcd...kryper d nått på mitt finger, så ja skakar lite på handen...Å DÅ BLIR JA GETINGSTUCKEN!!! fy ända in i glödheta balljan så ont d gjorde...men d va bara att bita ihop, för ingen salubrin hade vi hemma, å ja hade lovat anki att va barnvakt en timme, så ja hann lixom inte ner på stan å köpa en liter heller...

så med stort, svullet, bultande, ömt lill-finger drog ja upp till kungshall å sötnosarna viking å faith...knapt en timme va ja väl barnvakt, å så kom anki hem...sen ner till kvantum å köpa nått att laga nått ätbart av, å så hem å laga mat. äta maten å sen blev ja rastlös..( e d iofs fortfarande..) så då tog ja me mig texas, en hammare, fem spikar två skruvmejslar, en kamera och brevlådan ut...hindra mig den som kan, för nu skulle brevlådan upp...å detta med ett fortfarande ömt å svullet bultandes lill-finger...

e ganska noöjd själv faktiskt :P

den gamla brevlådan va så här snygg...not :P

 

å så här snyggt ser d ut nu :)

 

pretty damn good lookin`


nu vankas d nog promenix me texas igen...å så skulle ja behöva åka förbi jesse å hämta lite saker som ja har i hennes förråd :P

dagens (så här långt): långa promenader med texas :)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: