ännu segare måndag?

2010-08-16 / 10:18:52
ja begriper verkligen inte varför ja e så förbaskat trött hela tiden...orkar ju knappt vakna tycker ja...nacke å axlar värker, huvudet känns tungt å ögonen vill bara sluta sig...va tusan e d för fel på mig?

ja brukar ju ha sån energi...vart har den tagit vägen? d finns så mycket som ja vill göra, men ja hittar ingen ork till d...inte till någonting...d känns som att allting e så nära nu, men ja kommer inte i mål...ja ser snöret å ja rör mig, men ja kommer ingenstans...hmmm...lite som att man har en varulv flåsande i nacken, å man vet att man borde springa för livet, men man e för slö, så man tänker " om ja står still så kanske han inte ser mig " så känns d...fröken har blivit för jäkla för lat helt enkelt..nu svarade ja visst på min egen fråga, så duktigt av mig...

nu får d va färdigdatat för idag, kanske smäller in ett inlägg i kväll efter jobbet...vi får se...
Kommentarer!
Postat av: åse torstensson

Det kanske är så att du trots all skulle behövt semestern att VILA upp dig på? Du ska inte gå och vara trött och seg för ingenting.

kram

Kommenterat - 2010-08-16 / 11:50:28  | URL - http://lillalandet
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: