barn på nytt...

2010-08-03 / 20:27:51

ja tror aldrig ja kommer bli för stor för att tycka d e hysteriskt roligt att hoppa i vattenpölar...å vilken vattenpöl d va på vägen utanför strandvägen då <3 d gick över fotknölarna, så mina gympadojjer kommer inte torka de närmaste veckorna...kunde HÄLLA ut vatten utanför dörren när ja kom hem...

texas tyckte nog inte ja va riktigt klok där ja stod å hoppade mitt på vägen å vattnet skvätte om mig...han satt på trottoaren me huvudet på sne å tittade frågande på mig...nåja..nu har vi ialla fall kvällsrundan avklarad...å sötnosen snarkar så sött :)

har nu bestämt mig för att vi (jag) gör ett försök på skrivbordet..nu när ja ändå, enbart på ren envishet, släpat ner åbäket i källaren...haha...så..nu ska d målas igen...fast ja får nog skruva lite först...beslagen tex behöver ja ju inte måla...de e fina som de är...så vi får väl se hur långt ja kommer i mon..mamma kommer nog bli galen när hon får se bilderna sen :P

får väl se hur ja ska gå till väga...å när ja har tid...nu e d full rulle hela veckan juh...i mon har ja texas me...sista dagen så man får ju verkligen ta vara på tiden...(som om ja inte gjort d redan :P) å så ska ja äntligen få träffa den hårt arbetande ajax igen..alldeles för länge sedan...ska cyckla upp dit när hon slutat jobba:) har ju köpit cyckel idag...en fin svart dackecyckel blev d...med cyckelkorg...så nu blir d så lite bilkörning som möjligt :)

tänkte även se om ja inte hinner göra klart vår fina foto-tavla inom de närmaste dagarna...i mon kväll blir d örsjö å middag där, roger åker ju hem till cebu på fredag så d blir en liten hej-då-middag...på torsdag minns ja inte riktigt va d var ja skulle göra, på fredag blir d utgång me sis å lördag e d årets stora festival.. FREDDSTOCK... http://www.freddstock.se/ 

söndag får ja väl se om ja orkar göra nått alls å sen e d måndag å ny vecka igen :)

dagens: fortfarande allt som har med hundar att göra...ÄLSKAR ATT HA HUND!!! men du kan va lugn älskling...kommer inte köpa någon ny hund..än :P

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: