dagarna går alldeles för fort...

2010-08-03 / 14:35:05
de senaste dagarna har ja verkligen fått fundera en hel del...på d där me hund...sen ja tog bort nova har ja nog försökt intala mig själv att d e skönt att vara utan hund...aldrig behöva tänka på tiden...ingen hund att passa, som ska ha mat eller rastas eller behöver gosas...man kan bara helt spontant åka iväg hur som haver å vara borta hur länge man vill...

men så mycket man får tillbaka...sen mickan lämnade texas här har ja bara mer å mer saknat att ha hund...ja saknar min nova...ja saknar verkligen allt me henne...allt som ja irriterade mig på hos henne, som tex att hon alltid var ivägen för att hon skulle vara med hela tiden, just nu saknar ja dessa tassande steg hack ihäl hela tiden...ja saknar hennes snarkningar när hon somnade me sitt huvud på mina fötter...saknar hennes ylande å skällande så fort man inte var tillräckligt nära...ja saknar min älskling.

tack å lov har mickan å mickey bestämt att de ska stanna i kristianstad en dag till, så ja får ha odjuret tills i mon eftermiddag :) usch å fy farao va d kommer bli tomt här sen...

ja har varit hos jesse idag me...å hämtat mina sista möbler...får se om vi ska ha kvar skrivbordet eller om d också åker till återvinningen :) nu kommer johan hem från jobbet, så nu blir d till att laga mat :)

på återseendwe :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: