förvånande

2010-08-23 / 14:57:18
igår på jobbet var d verkligen kallabalik ett tag, å ja fick verligen panik...gillar inte att prata i telefon me folk ja inte känner, vill inte gärna ringa å "kräva" saker av folk, gillar inte att behöva ta beslut själv å bestämma hur d ska va, men ja bet mig i läppen, satte luren vid örat, och började ringa...

ja e SÅ imponerad av mig själv...riktigt, riktigt stolt måste ja nog säga!

sen att d varit alldeles för mycket den här helgen kan vi nog alla som jobbat skriva under på, men JAG har verkligen ändrat uppfattning om mig själv igen! ja e inte alls så illa som ja har förstått att många tycker. (inte de på jobbet så klart, då hade ja inte haft en fast tjänst!) jag kan klara av d!!! d har ja fått bevis på i helgen!!!

trött å grinig, men stolt. riktigt stolt var ja när ja slutade jobbet igår kväll vid nio!

gårdagens: mina egna prestationer e utifrån mitt eget perspektiv helt galet bra! självklart e d många som inte tycker att d va så märkvärdigt, men för mig va d en STOR grej att fixa!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: