fy på sig...

2010-08-30 / 21:27:43
usch vilken dålig uppdatering d e nu för tiden...men d e bara för att ja har så mycket att göra, så ja hinner inte blogga i tid, å när ja väl har tid, e klockan alldeles för mycket å ja e trött, å johan vill titta på film å så ska ja sova å så orkar ja inte...dålig undanflykt, ja vet...

har börjat få så där jobbigt ont i huvudet nu på sista tiden..tror att d har me ögonen att göra...tur att ja snart ska till optikern då :P funderar allvarligt på att fixa nya glisser...men vi får väl se..

idag har ja gjort föga mö...eller i klarspråk nästan ingenting alls känns d som, men ja vet att ja gjort massor, för min insattsplanering va full, men d har varit "lätta" insatser idag, så d e säkert därför..i mon e ja äntligen ledig igen, å emelie å ja ska åka in till kalmar å fylla på höstgarderoben...å kanske ett eller två par skor också...hehe...har faktiskt varit organiserad ikväll efter jobbet...betalade alla (tror ja) mina räkningar, å samlade ihop alla i en pärm me tolv flikar så varje månad har varsen flik :) oj va impad ja e...johan har dock inte lika organiserat bland sina pappaer..ja har alltid tyckt att ja e slarvig, men han e värre :P fast ja e impad över att han ändå har sån sten-koll på d mesta :)

funderar mer å mer över hur bra vi passar ihop...kompletterar varandra in i minsta lilla detalj. där han faller stöttar ja å tvärt om...underbara älskade människa till att vara perfekt för mig!!

ja kan verkligen inte tänka mig någonting som e bättte än så här på kvällen, när vi slappar framför tv:n...å ja kryper upp å lägger mitt huvud på hans axel å han gosar me mig...denna ljuvliga känsla av att ha honom så nära, hans armar om mig, höra hans andetag å hjärtslag å känna kärleken strömma mellan oss...

nu tyar ja inte skriva mer, johan hägrar, trotts att han har näven full me ostbågar å dipp :)

dagens: KÄRLEK...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: