gårdagens: simmande ungar så klart :)

2010-08-11 / 22:53:55
som en del av er kanske redan har listat ut, hände d en väldigt stor sak igår, å ja har gått å grunnat på detta hela dagen idag också, å ja poänterar återigen hur mycket ett val kan betyda för någon annan än dig. en bagatell för dig kan vara skillnaden på ett leende eller en sjö av tårar för någon annan...

å trotts att detta har snurrat i mina tankar idag, har ja ändock hunnit med en massa saker...redan så fort ja klev ur sängen idag, började ja rassla igång...först ner i källaren å måla skrivbordet lite lite till...sen byta kläder å hem till mamma, gjorde dock ett stop på smålandsmotorcentrum först...1300 kronor kommer d kosta mig...jakla hycklare :P

sen hem till mamma, å börja lyfta kartonger...tog de sista nu, så nu finns inte några sånna saker kvar där hemma ialla fall...sen ringde mickan å hoppsan..ja skulle ju ringt henne i lördags morse, när ja vaknade...haha, dumma mig :P sen ringde manne så han fick komma å bära lite han me :P sen blev d paus å en skogspromenad, vilket resulterade i att min fot blev söndernässlad...

väl hemma tog vi en snabbrunda ner till lekparken me zoran å nemo...strax efter sju kom emelie å så gick vi vår lilla promenad på en timme ungefär :) ganska skönt att börja jobba i mon, men ja får nog ta cycklen till jobbet...bilen e inte riktigt överrens me mig...jaja, tur där att ja köpte mig en cyckel då :)

dagens: alltihopa tror ja..."jobba" lite, träffa manne en stund, se nemo leka å skratta, promenera me emelie å nu mysa me johan...en lyckad dag, trotts oroliga tankar...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: