höst...

2010-08-26 / 12:30:54
nu har äntligen min efterlängtade höst kommit på riktigt...d blåser å regna å d e kallt. fast inte så kallt att du fryser, utan så där lagom kallt att luften blir frisk å d nyper lite i kinderna å näsan när man e ute :) har fuskat lite me cyklandet nu, men idag ska ja nog cyckla till jobbet igen...fast d e lite läskigt att cykla hem sen vid halv tio på kvällen...men d kan d vara värt, för d e så skönt å känna sig lite nyttig.

ja har faktiskt inte ens klivit ur pyamasen än, men ja börjar ju inte jobba förren halv två...hehe...idag har varit en helt perfekt dag än så länge, vaknade pigg å utvilad, med min underbara älskling bredvid mig...d finns verkligen ingenting bättre än att vakna, tänka på johan, le lite, försiktigt öppna ögonen, se honom ligga där å känna hur hela kroppen fylls med värme och kärlek..

nu ska ja se om ja hittar nått att ha på mig på jobbet...sista dagen innan helg imon...LÄNGTAR!!!

dagens så här långt: att äntligen få vakna TILLSAMMANS med min älskling!!!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: