fröken eldsvårda..

2010-08-01 / 22:50:25
som vanligt i min värld...blev inget svampplockande idag...blev egentligen ingenting av dagen idag heller...lustigt..ja har målat klart brevlådan, så i mon åker den upp, med eller utan johans hjälp...bevare mig väl :P

   

sen har ja faktiskt fixat fyra tavlor också som ja satt upp på väggen i vardagsrummet...blev kalas..kolla bara :) ;

 

snajsigt...sen va ja ute me världens finaste texas å underbara emelie på en lång promenad...så skönt att röra på sig igen...d va alldeles för länge sedan...när ja kom hem, tänkte ja laga lite mat...å va händer då tror du? jo, visst fan sätter ja ELD på skiten...ja vet inte riktigt hur i hela världen ja lyckas, för ja öppnade ugnen för att se om d va färdigt, å då flammar d bara upp...måste ha runnit över eller nåt?

tackar gudarna att johan va hemma:P så han fick styra upp att...så nu vädrar vi för fulla muggar...har alltid förvånats över hur min bror lyckades elda upp en bulle i micron ( tror d va så) eller i stortsätt sätta eld på stekplåten...men ja tar ett steg tillbaka nu å tar inte upp d ämnet mer :P d e ju så lätt hänt :P

så nu ska vi försöka vädra ur lite här, eventuellt äta lite mat om d går att äta å sen blir d nog sängen, för älsklingen börjar jobba i mon :(

så nu äntligen kanske man kan få LITE rutin på dagarna igen...hoppas kan man ju alltid göra...
mycket planerat nu i veckan...hoppas man inte glömmer bort något nu, när man har semester å e fullständigt "daávill"...vilket betyder att man inte har koll på vilken dag det är :P

dagens: åh va ja saknar min nova...dagar utan hund går numer lättare, men ack va d värker i hjärtat en dag som denna...har ju fått låna mickans texas igen ett par dagar, å nu ligger han bredvid mina fötter å snarkar d lilla odjuret :)
Kommentarer!
Postat av: Amelie

Du jag har inte koll på vilken dag de är fast en jag jobbar! men det är väl för att man jobbar helger och kan vara ledig mitt i veckan och då tar sej ett glas.. Jag har söndag flera gånger i veckan nu för tiden ;)

Kommenterat - 2010-08-02 / 16:44:15  | URL - http://ihuvudetpaamelie.blogg.se/
Postat av: fridah

haha...nä, d e fasen inte lätt att hålla koll...ska ni inte flytta ner snart :P?

Kommenterat - 2010-08-02 / 18:43:04  | URL - http://funbyme.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: