oh my good!

2010-08-19 / 22:45:42
ledig dag idag...har plockat me tvätten, så nu har ja ganska bra ordning på mina kläder tycker ja...har även hittat min nya favoritlåt som ja just nu håller på att spela sönder :P som alltid...


Erik Hassle - Standing Where You Left Me

 
e bara helt ner kärad i denna låten just nu...bonus syster har varit här idag me,  mest för att hålla mig sällskap egentligen. vet inte varför men ja får så mycket mer gjort när ja har sällskap..har som sagt fixat tvätten, tvättat, varit å handlat, små plockat å lyssnat på musik...nu e vi på g känns d som...

igår när världens underbaraste pojkvän kom hem från jobbet, berättade han att han beställt golvet till sovrummet :) åh d kommer bli så sjukt fint..ska vi bara komma på vilken färg vi ska ha me...å d e verkligen inte d lättaste...

i morgon börjar den fruktade "helve**s helgen"...fredag kväll, lördag dag å söndag dag och kväll i ett...d e ingen rolig helg, men ja jobbar me emelie ialla fall...men d kommer gå bra, å nästa helg smäller d högt...invigning på milles :) lite trist att min fiina mickan ska på namngivning i kristianstad då :( men d kommer nog bli toppen bra ändå, sis å ja lär nog ha kul ändå :) e för en gångs skull galet sugen på utgång...

gick me sis hem idag, å vi lyssnade på mp3:n å ja tror nog att hade d varit fler personer ute i stan, hade vi nog blivit tagna för två galningar, som gick å skrålade för fulla halsar å dansade längs me gatan:) men d e bara sånna vi e!

nu kommer strax min älsklings pojk in genom dörren å ja e så glad för ja har saknat honom idag :) varje dag är en glädje och varje dag är en gåva som är värd att leva för, för johan finns i mitt liv :)

å nu har han tydligen golvet med sig hem också :) underbara, otroliga, fantastiska, älskade man!!



dagens: ja har en galen syster å en underbar man :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: