okej...

2010-08-18 / 22:04:00

då var vi där igen...tyckte pracis att d va igår, men d va d tydligen inte...sovit dåligt, värk i hela kroppen å ont i huvudet...jaja, de första två vet ja ju va d beror på...fan va skönt d skulle va me ett badkar just nu känner ja..spola upp ett riktigt skollhett bad, me massa skum i å tända ljus å sjunka ner å bara slappna av...åh så underbart...

har varit en dag med väldiga skiftningar i humöret...men, nu är luften rensad, å så e d me d. å ja måste bara tala om att ja har verkligen blivit inspirerad å peppad också idag...hehe, vilken föreläsning :) den tackar ja ödmjukast för...

sen har ja suttit me kaffekoppen i högsta hugg uppe hos min bonus familj i ett par timmar å pratat om allt mellan himmel å hav, som vi skrattat...å som ja berömt min älskling, fast egentligen har ja ju inte gjort d, för d e bara sån han e...

han kompleterar mig på ett mycket magiskt sätt...e ja uppe i d blå i svävar, halar han in mig å ställer mig på marken igen, e ja ledsen får han mig att le, gråter ja får han mig att skratta, e ja förbannad å arg å uppretad, kan han få mig lugn å resonabel (heter d så?) men om ja däremot e glad, då skrattar han med mig, e ja inne i min egen lilla bubbla, knackar han på å kommer in, e ja tankspridd, samlar han ihop mig...ja vet inte riktigt hur han orkar hålla reda på mig, men åh va han e bra för mig...ALDRIG ett ända nedvärderand ord, ALDRIG en förnedrande blick, ALDRIG ett missnöjt fnys...

när ja tänker på vilken otroligt lyckligt lottad person ja e som har en så fantastisk pojkvän, kan ja känna en orättvisa utan dess like...ja tänker till exempel på emmy som (lixom jag) har haft d tufft...nu har hon iofs hittat "sin johan" (fast han heter alex) men vilken kamp...och ibland kan ja verkligen tycka att d e bra orättvist att ja har d så otroligt bra, medan andra verkligen lider i sina förhållanden...ja vet att många tycker att " d e ju bara att vända ryggen til å gå"...men JAG VET att d e inte så jä**a lätt som folk tror...tänker inte gå in mer på d...

d e fortfarande helt overkligt att ja kan få ha d så här bra...att ja kan få vara så sjukt lycklig, å må så otroligt underbart...tänk att få vakna varje morgon å känna denna enorma glädje strömma genom dig, öppna ögonen å innse att d e sant...HAN finns, han e MIN!!! hela dagen genomsyras av glädjen, kärleken, lyckan, välmåendet och tryggheten som en enda liten person ger mig bara genom att finnas till...bara genom att andas...



Fridah <3 Johan = N.O.F.A

dagens: älsklingen fick förlängt på jobbet :)

Kommentarer!
Postat av: Anonym

Vassegod hjärtat mitt det är så lite så älskar dig tack för att du vill finnas i mitt liv puss puss

Kommenterat - 2010-08-18 / 23:46:21
Postat av: Emmy

Gumman du har haft ditt jobbiga i livet o du förtjänar ett underbart lyckligt liv! Så nej, känn inte att det är orättvist, alla får vi "vår johan" en dag hihi :D

Kommenterat - 2010-08-20 / 18:23:37  | URL - http://bambuu.blogg.se/
Postat av: fridah

tack för de orden emmy :) visst förtjänar ja att vara lycklig, men d gör alla andra också :)

Kommenterat - 2010-08-20 / 23:21:29  | URL - http://funbyme.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: