ooppss...

2010-08-31 / 21:37:00
vilken chock när man räknade ihop alla kvitton idag...men tack så jätte jätte mycket emelie för en helt underbar dag i kalmar!!!

vaknade tidigt idag, men shopping kli i fingrarna...fixade lite här hemma innan emelie va klar, å så bar d iväg...trodde faktiskt inte att ja köpt så mycket, för d kändes verkligen som att d va dåligt me fina kläder idag, men ack å ve va fel ja hade när ja kom hem...ska lägga upp bilder lite senare, för nu orkar ja inte.

så fort ja kom hem, så packade ja in kassarna å väntade in älsklingen, sen bar d av för ännu mera shopping, fast mindre roligt denna gången, mat !

sen hem å fixa lite toast, å sen iväg å kidnappa min älskade lilla fotbolls stjärna (fast hon ska ju faktiskt bli frisör) d e så underbart att se :) när vi åkte hem tyckte ja att d vore bra att hon skulle bli frisör, för då kunde hon ju klippa mig...men som alltid när d gäller barn, får man inte riktigt de svaren man väntat sig...jag fick d här;

-*suckar och himmlar med de underbara blå ögonen* nä, för då e du för gammal å HAR nästan inget hår, å då e d bäst att d får vara så !

haha...som sagt, inte riktigt va ja väntat mig...sötnosen..

sen hem igen å laga mat...tacos...mmmuummmsssss...nu e ja grymt mätt, otroligt trött å fruktansvärt kelsjuk, så nu ska ja krypa ner i den nybäddade sängen, krypa in i johans famn å bara njuta av att han e min !!!

   
Kommentarer!
Postat av: Amelie

hahaha de var en klockren kommentar! :)

Ja ut med dina shopping fynd nu då! ;)

Kommenterat - 2010-08-31 / 22:59:58
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: