semester=bloggtid

2010-08-02 / 22:35:01

ja har hur mycket tid som hells att blogga nu på min semester...men d betyder ja så klart att ja glömmer hälften av sakerna ja skulle göra :)

har nu vräkt i mig en massa natchos me älsklingen...var ute på en riktigt lång lång-runda me texas innan dess...hittade sofie längs vägen så hon följde me hem å kollade bilderna från kreta....sen körde ja hem henne å nu sitter ja här igen...d e verkligen skönt att va ute å gå...så underbart att ja nog ska fortsätta me d även när mickan hämtat texas, å ja står utan hund igen...önskar bara att johan va lika förtjust i promenader som ja...men d e han tyvärr inte....d e ju så mysigt att gå tillsammans å småprata om allt mellan himmel å jord...

men men...ja får väl göra mig själv till åtlöje å ta sällskap av min mp3...vilket tyvärr betyder att ja kommer skråla som en tok till låtarna som ingen annan än jag hör...stackars nybro :P

nu ska d bli skönt me massa johan mys...



dagens: e fortfarande texas promenader :)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: