yet another day...

2010-08-05 / 23:21:26
idag har ja fajtats med flugorna...åh va ja irriterar mig på dem...hmm...va har ja mer gjort då...jo, ja cycklade ner på stan för att köpa en ny flugsmälla, men kom hem utan så klart...sen har ja plockat å städat lite å så grillade ja lagom tills älsklingen slutade jobbet :)

johan "jobbar" i kväll me...han e någon form av scen värd tror ja d va...på rix-fm festivalen i kalmar...min mp3 gick också sönder idag...så den ville inte funka alls...gick inte att ladda den eller spela på den eller någonting...så ja cycklade ner till öb å köpte en ny...jaja, d e väl kanske inte bästa kvalliten där heller, men men...

så när johan hade åkt iväg med zoran, styrde ja kosan ner i källaren å målade mitt skrivbord :) tror faktiskt på riktigt att d kan bli bra faktiskt...ja har ju bilden av d inne i huvudet, så ja hoppas verkligen att ja lyckas me d...

borde inte vara så svårt tycker ja...efter d tyckte ja att min nya mp3 hade laddat klart, så ja tog mig en rask lång promenad på cirkus en å en helv timme...d va skönt...men inte blev man mindre rastlös för d...sen blev d dusch å sen :)...sen...eller rättare sagt nu...film, chips å dipp :) lite torsdags mys för mig själv :)

........gott-gotti-gott-gott :)
nu saknas bara älsklings pojken :)

dagens: åh va ja älskar min nya cyckel å ja älskar att vara ute å gå å ja älskar så klart johan också...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: