♥ 1 årsdagen ♥

2010-12-06 / 06:51:39

♥ ♥ ♥ idag är dagen som för alltid kommer vara den bästa dagen i mitt liv. idag för ett år sedan bestämde johan och jag att det faktiskt, på riktigt, var meningen att det skulle var vi ♥ ♥ ♥

den här dagen för ett år sedan började underbart för mig, men mindre underbart för älsklingen. hehe, han hade varit ute med jimmy på kvällen innan och mådde som han förmodligen förtjänade :) stackars lilla darlingen.

tänk att det redan gått ett år. ett år med mycket kärlek och glädje. ett år som för alltid kommer vara ett av de bästa i mitt liv. ett år fyllt med positiva tankar, ord och handlingar, istället för negativitet i allt omkring en. johan min älskling, om du bara visste hur mycket du egentligen gjort för mig.


♥ ♥ ♥ idag är dagen som för alltid kommer vara den bästa dagen i mitt liv. idag för ett år sedan bestämde johan och jag att det faktiskt, på riktigt, var meningen att det skulle var vi ♥ ♥ ♥

Dagens utan tvekan, oavsett vad som händer idag:

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 1 ÅR MED MIN ALLDELES UNDERBARA, FANTASTISKA, ÄLSKADE, FINA POJKVÄN JOHAN LUNDGREN!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer!
Postat av: Amelie

Grattis på ettårs dagen och hoppas att ni får många många fler! :D

Kommenterat - 2010-12-06 / 20:07:13  | URL - http://ihuvudetpaamelie.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: