bild kavalkad...

2010-12-02 / 11:31:37
här kommer bilderna som EGENTLIGEN skulle legat i de andra inläggen, men som ja var för lat för att ladda upp :)

först ut..mina fina julfönster :P:



men så klart gör d sig bättre i verkligheten :)

nästa bild är en liten bit av d nya golvet i sovrummet och en bit av min fina byrå :) lycklga jag :)



nej, vi har inte satt upp listerna ännu .

nästa gäng bilder å på min pimpade byrå :P haha kunde inte låta bli...

   



tavlan ska så klart sitta uppe på väggen...

visst blir d FIIINT!!!!!

vidare i galleriet hittar vi lite biler på gårdagens gallej med kollegorna på törnvägen :)

   
a-fi, fred, kerstin   elisabeth, marie,  fred, nick, a-fie
                      ing-gret, kerstin.   



ann-sofi`s klot som var bra på att hålla rak linje :)

så här kul hade vi...

   
marie va glad.      jean och a-fie.    marie, elisabeth, jean

och lika många vi var som spelade, lika många stilar fanns d...


   
nick och marie.     ann-sofi.          proffset fredrik

   
kerstin.               elisabeth.             jag.


en pose bild eller två...


 
fred och nick.         fröken själv.


efter att vi ätit gott och skrattat lite till, gick vi hem. så här vacker var d när ja gick hem...



midvinternattens köld är hård, stjärnorna glittrar och glimmar...

   

alla sover i enslig gård, djupt under midnattstimmar.



Månen vandrar sin tysta ban,

   

snön lyser vit på fur och gran,



snön lyser vit på taken,




Endast tomten är vaken...
Kommentarer!
Postat av: AMELIE!!

Vad roligt att se alla!! och vad fint det blir i sovrummet!!! Jag ska lägga ut lite på mitt sovrum med och min nya byrå ;)

Kommenterat - 2010-12-03 / 04:19:43  | URL - http://ihuvudetpaamelie.blogg.se/
Postat av: lillalandet

Fina bilder!! Jag tycker att kortet på byrån kan stå kvar där! Det gör sig jättefint mellan ljusen!!

Kul firmafest!

Kommenterat - 2010-12-03 / 19:52:15
Postat av: fridah

d tycker ja du ska Amelie :) d e så skoj att se hur du har d :)



mamma, jo visst e d fint me tavlan där, men den e lite för liten tycker ja. den får nog flytta upp på väggen tror ja :) d va en väldigt trevlig kväll med jobbet :)

Kommenterat - 2010-12-03 / 20:57:06
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: