helluuuu

2010-12-02 / 22:07:03
då inleder jag min helg :) för mig e d lördag idag. (på riktiga lördag och söndag jobbar ja) har som vanligt varit en ganska bra dag. både hemma och på jobbet. har tvättat och diskat och sen iväg till jobbet. allt har flytit på som d ska, om man inte räknar med d gamla vanligt " aldrig-i-helvete-att-ja-tänker-duscha -kväll" grälet ja hade...hehe, när han väl gav med sig sen, så sa ja att ja inte kunde hjälpa honom för ja skulle gå hem...så då blev han förbannad igen och vi var minnsan inte vänner längre...tills ja gick ut till bilen :) då visslade han på mig å undrade om vi va vänner..självklart sa ja. då skrattade han å gick åp la sig :)

och nu när ja kom hem så helt "out of the blue" ligger nästan hela golvet i sovrummet på plats :) åh jisses så spännande d e:) snart, snart, snart (hoppas ja) kommer ja få sova i vårt sovrum. i morgon ska ja luncha me malin :) nu blir d film..shrek-fore ever...

dagens: johan my love <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: